پودر سیر یک فرآورده‌ی سیر است که به صورت پودر کوبیده می‌شود. سیر یک گیاه علفی است که از خانواده‌ی لیلیه‌ها وارد می‌شود و برای طعم و خواص دارویی‌اش در آشپزی و طب سنتی استفاده می‌شود. پودر سیر به دلیل خواص ضد‌باکتریایی، ضد‌التهابی و ضد‌اکسیدانی‌اش، به عنوان یک ادویه محبوب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت پودر سیر کیلویی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


پودر سیر یک فرآورده‌ی سیر است که به صورت پودر کوبیده می‌شود. سیر یک گیاه علفی است که از خانواده‌ی لیلیه‌ها وارد می‌شود و برای طعم و خواص دارویی‌اش در آشپزی و طب سنتی استفاده می‌شود. پودر سیر به دلیل خواص ضد‌باکتریایی، ضد‌التهابی و ضد‌اکسیدانی‌اش، به عنوان یک ادویه محبوب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت پودر سیر کیلویی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



پودر سير را مي‌توان به صورت تازه تهيه كرده و سپس خشك كرد و پودر نمود يا از پودر سير تجاري آماده استفاده كرد. از پودر سير در تهيه انواع غذاها و وعده‌هاي غذايي مانند مرغ‌ها، گوشت‌ها، سس‌ها، سالاد‌ها و سوپ‌ها استفاده مي‌شود. همچنين، مي‌توان پودر سير را به عنوان ادويه در تهيه مارينادها، رب‌ها، اسنك‌ها و تنقلات مورد استفاده قرار داد.

پودر سير داراي طعم و مزه تند و قوي است. با استفاده از پودر سير مي‌توانيد به غذاها عمق و تنوع بيشتري بدهيد. با اين حال، بايد توجه داشته باشيد كه طعم تند پودر سير ممكن است براي برخي افراد قابل تحمل نباشد يا به علت تأثيرات خاص خود در بدن، برخي افراد نمي‌توانند آن را مصرف كنند. در صورتي كه مشكلات سلامتي خاصي داريد يا داروهاي خاصي مصرف مي‌كنيد، بهتر است قبل از استفاده از پودر سير با پزشك مشورت كنيد.

قيمت پودر سير كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت پودر سير فله-قيمت پودر پياز خانگي-قيمت ۱۰۰ گرم پودر سير-پودر سير خارجي-قيمت پودر موسير خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت پودر سير كيلويي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت پودر سير كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت پودر سير كيلويي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت پودر سير فله-قيمت پودر پياز خانگي-قيمت ۱۰۰ گرم پودر سير-پودر سير خارجي-قيمت پودر موسير با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت پودر سير كيلويي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت پودر سير كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت پودر سير كيلويي و قيمت پودر سير فله-قيمت پودر پياز خانگي-قيمت ۱۰۰ گرم پودر سير-پودر سير خارجي-قيمت پودر موسير كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت پودر سير كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

پودر سير چيست؟
پودر سير از سير خشك شده درست مي شود و فوايد زيادي نسبت به سير تازه دارد چون هنگامي كه سير را خشك مي كنيد، عمر مفيد آن را به طور نمادين افزايش مي دهيد، بنابراين مي توان آن را براي ماه ها يا حتي سال ها بدون از دست دادن مواد مغذي نگهداري كرد. علاوه بر اين پودر درست كردن پودر سير بسيار آسان است، و مي توانيد در وعده هاي غذايي مختلف، استفاده كنيد پودر سير به عنوان ادويه يا سس غذا استفاده مي شود.
براي قرن ها، سير به عنوان يك ابزار خانگي و دارويي مورد استفاده قرار گرفته است. سير حاوي تركيبات متعددي است كه به نظر مي رسد به اثرات مفيد آن كمك كند. در دسترس بودن و مقدار اين اجزا ممكن است با شكل مصرف سير – خام، پخته شده، پودر و يا به صورت مكمل – تحت تأثير قرار گيرد. در حالي كه سير يك عنصر آشپزي پرطرفدار و محبوب است، اگر شما قصد استفاده از سير براي مديريت هر گونه شرايط پزشكي را داشته باشيد يا اگر شما قبلا از داروهاي تجويزي مصرف مي كرديد، قبل از مصرف سير به عنوان مكمل يا پيش از مصرف زياد عصاره آن، با پزشك خود صحبت كنيد.
شيمي پودر سير
پودر از سيرهاي تازه و خشك شده كه شامل آليين و آليناز هستند، اما شامل آليسين نيست، ساخته ميشود. طبق يك بررسي مارس 2001 منتشر شده در مجله تغذيه. پودر سير حاوي بسياري از اجزاي مفيد ديگر سير و برخي از قرص هاي سيراست. با توجه به اينكه آليناز مكمل توسط معده هضم نميشود و امكان تبديل آليين روده به آليسين را فراهم مي كند. بنابراين شيمي سير پيچيده است و كيفيت محصولات سير، از جمله پودر و مكمل ها، بستگي به فرايند توليد آن متفاوت است.
پودر سير و خواص فوق العاده آن
ارزش غذايي پودر سير
پودر سير طيف گسترده اي از مواد مغذي را شامل مي شود، از جمله ويتامين C ، آهن، كلسيم، پروتئين، فيبر و مقدار كمي سديم و قند دارد .
پودر سير داراي آنتي اكسيدان ها و تركيبات ارگانيك مانند آليسين وجود دارد كه فوايد بسيار زيادي براي بدن دارد. پودر سير به هضم بهتر غذا بسيار كمك مي‌كند. همچنين پودر سير خاصيت ضد سرطاني دارد. و ايمني بدن را بسيار افزايش مي‌دهد.
فوايد پودر سير
مهمترين فايده پودر سير عبارتند از: كاهش كلسترول ، بهبود سيستم ايمني بدن، جلوگيري از سرطان هاي خاص و كمك به هضم غذا است . در ادامه خواص پودر سير شرح داده شده است.
كاهش كلسترول
مصرف پودر سير سبب كاهش كلسترول و فشار خون مي شود.
جلوگيري از سرطان
وجود آنتي اكسيدان هاي مختلف در پودر سير به كاهش استرس اكسيداتيو در بدن كمك كند، التهاب را كاهش مي دهد و از جهش هاي سلولي سرطاني جلوگيري مي‌كند.
تقويت سيستم ايمني بدن
پودر سير و خواص فوق العاده آن
وقتي سير خشك مي شود مقدار ويتامين C آن طور قابل ملاحظه اي كاهش مي يابد،بنابراين مواد معدني و آنتي اكسيدان هاي موجود در آن هم افزايش مي يابد و همين باعث تقويت سيستم ايمني بدن مي شود.
كمك به هضم غذا
اگر معده درد داشته باشيد ، برخي از تركيبات ارگاني كه در پودر سير وجود دارد و همچنين فيبر و آهن موجود در ان يبوست را از بين مي برد.
قيمت پودر سير كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت پودر سير فله-قيمت پودر پياز خانگي-قيمت ۱۰۰ گرم پودر سير-پودر سير خارجي-قيمت پودر موسير مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 287 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593143

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .